6-Б


6-Б клас

55,56 урок                                                                                            23.04.2020р.
Тема: Вибір та обґрунтування теми проекту Планування роботи з виконання проекту         « Брелок». Графічне зображення.

    Для проведення  даного уроку учням  необхідно: 
- ознайомитись з   інформаційними джерелами  в яких  описується процес виготовлення виробів з бісеру.
- Узгодити з батьками орієнтовані  передбачувані витрати  на реалізацію творчого проекту.
   Мотивація  навчальної діяльності учнів
 Підготувати відповіді на такі питання:
- Що таке проект?  З яких етапів він складається?
- Що люди проектують ?
- Для чого потрібно проектувати вироби?
  •  
Завдання до проекту.      
  • Зробити загальний огляд виробів.
  • Історичний огляд технології виготовлення виробів з сучасних матеріалів.
  • Зробити порівняльний аналіз аналогічних виробів.
  • Знайти спільні риси.
  • Знайти відмінності.
  • Проаналізувати, порівняти та зробити висновки.

Пригадайте  поняття творчого проекту (прийом «продовжіть речення»)
Проектування - процес, який починається з моменту отримання завдання; розробка концепції, аналіз об’єкта, конструювання, макетування, проектна документація:
- назва об’єкта;
- функція, призначення;
- габаритні розміри;
- аналіз існуючих аналогів ( матеріал, форма, естетика…)
- вимоги до дизайну об’єкта;
- норми витрати матеріалу;
- ескізи креслення виробу;
Базова модель – форма виробу, яку використовують для розробки цілого ряду подібних виробів.
Модель – аналог  – це модель, що створена на основі базової моделі, але відрізняється формою деталей чи оздобленням.
Можливі теми творчих проектів. Обговорення запропонованих учителем тем проектів ( варiантiв виробів ).
Пригадайте етапи проектування (уточніть  І етап, який ми сьогодні маємо розглянути.     
І. Організаційно – підготовчий етап.
  • Обґрунтування проблеми, що виникла, і необхідність її розв’язання.
  • Призначення проектованого виробу.
  • Вимоги до виробів даного призначення.
  • Вимоги до матеріалів.
  • Вибір об’єкту проектування.
  • Аналіз зразків-аналогів.
ІІ. Конструкторський етап.
ІІІ. Технологічний етап.
VІ. Заключний етап.
 
План роботи з виконання проекту
  1. Визначити мету творчого проекту.
  2. Обговорити тему з батьками на предмет необхідності такого виробу, його практичного застосування, виділення коштів на придбання матеріалів.
  3. Дібрати інформацію про  в інформаційних джерелах.
  4. Проаналізувати моделі-аналоги  виробів.
  5. Виконати ескізний малюнок свого виробу.
  6. Підготовити матеріали,  дібрати  обладнання та  інструменти.
  7.  Розробити технологічні картки  послідовності виготовлення виробу, підібрати технологію його виготовлення.
  8. Виготовити виріб.
  9. Розрахувати собівартість виробу.
  10.  Виконати міні-маркетингові  дослідження.
  11. Захистити проект.
Посилання:

Моделі аналоги














Шановні учні!  Прохання!  Послідовність виконання практичної роботи, фотографувати або знімати на відео та відправляти за електронною адресою karantinnovak@gmail.com
6-Б клас

53,54 урок                                                                                            16.04.2020р.
Тема:  Кінцева  обробка виробу. Захист проекту.
Завдання: Учні захищають свій проект ( опис, фото),   демонструють виготовлений виріб.

 Шановні учні!  Прохання!  Послідовність виконання практичної роботи, фотографувати або знімати на відео та відправляти за електронною адресою karantinnovak@gmail.com
 

6-Б клас

51,52 урок                                                                                            09.04.2020р.
Тема: Виготовлення писанки сучасними матеріалами.
Практична робота: розглянути альтернативні варіанти оздоблення писанок. Для опрацювання матеріалу можна скористатися наступним відеоматеріалом:
Шановні учні!  Прохання!  Послідовність виконання практичної роботи, фотографувати або знімати на відео та відправляти за електронною адресою karantinnovak@gmail.com
 

6-Б клас

49,50 урок                                                                                            02.04.2020р.
Тема: Виготовлення писанки сучасними матеріалами.

Практична робота: розглянути альтернативні варіанти оздоблення писанок. Для опрацювання матеріалу можна скористатися наступним відеоматеріалом:
Шановні учні!  Прохання!  Послідовність виконання практичної роботи, фотографувати або знімати на відео та відправляти за електронною адресою karantinnovak@gmail.com
 

6-Б клас

      47,48 урок                                                                              19.03.2020р.
Тема: "Конструювання малюнка писанки методом фантазування. Добір конструкційних матеріалів та інструментів для оздоблення писанки"
Д/з: опрацювати матеріал заняття, підготувати інструменти та матеріали для оздоблення писанки, розробити ескіз малюнка писанки.
Посилання:
https://www.youtube.com/watch?v=TdAREpLqwxs
Шановні учні!  Прохання!  Послідовність виконання практичної роботи, фотографувати або знімати на відео та відправляти за електронною адресою karantinnovak@gmail.com
 
6-Б клас

      46 урок                                                                              12.03.2020р.
Тема:   Остаточна обробка виробу. Захист проеку.
Завдання: Декоративне оздоблення свічника. ( остання робота, яку ми виконували на уроці)
Посилання:

6-А клас
      46 урок                                                                              12.03.2020р.
Тема:  Вибір та обґрунтування  теми проекту « Писанка». Сучасна писанка в різних регіонах та країнах. Оздоблення писанок різними сучасними матеріалами.
  У кожного народу є свої національні здобутки. Писанка є однією з найдавніших галузей народного ужиткового мистецтва України.
А чи знаєте ви, чому на Великдень ми всі в такій кількості готуємо паски, яйця, різні страви? Існує оповідь, що на Великдень Христос із апостолами у вигляді простих людей ходить по землі, для того щоб випробувати людське милосердя та щедрість. Тому і готується таке розмаїття страв, щоб мати можливість пригостити всякого хто прийде в дім.
Без писанки не обходиться жоден Великдень. Як символ Христового Воскресіння. Її освячують в церкві разом із Паскою. Ставлять на святковому столі. Як найдорожчу пам’ятку брали з собою писанку українці, вирушаючи в далекі краї. Так наша писанка стала відома в цьому світі.
Перша група  «Історична».
  • Писанка –  історія, релігійні уявленнями людей;
  • Традиції Великоднього свята;
  • Сучасність – музеї, пам’ятки, картини.
Друга група  «Символи». Усі символи ми можемо поділити на п’ять груп.
1 – Символи, які сприяють народженню  дітей.
2 – Символи кохання.
3 – Символи, що лікують.
4 – Символи здоров’я і довголіття.
5 – Символи, що сприяють багатому врожаю.
Третя група «Колір». Для  виготовлення слід мати віск, писачок, фарбу. Наші предки готували фарбу із кори яблуні-дички, дуба, вільхи, з лушпиння цибулі, соняшника, зі звіробою, молодого барвінку, каштанового листя та інших природних складників. Колір також мав значення.
  • Червоний – колір життя, крові, дня, радості, любові.
  • Жовтий – символ місяця, зірок. Це колір хлібного лану, життя, тепла.
  • Зелений – колір весни, пробудження природи, надії, радості буття.
  • Синій – символ неба, простору, вітру, здоров’я.
  • Білий – чистота і невинність.
  • Бронзовий, коричневий – багата земля, її врожай, щедрість до людини.
  • Чорний – означав дух померлих, пам'ять про них, про своє коріння, негода, буря.
Четверта  група «Орнамент». Орнамент у писанках залежно від того, що на них зображено, є: рослинний; тваринний; геометричний; побутовий.
  Ці орнаменти – не просто малюнки, а таємничі знаки-символи, якими наші предки спілкувалися з природою, всесвітом.
  • Безконечник чи кривулька – символ води та нескінченності на Землі.
  • Сонце – символ світла, тепла, життя.
  • Спіраль символізує змія, порядок і плин часу.
  • Блискавка є символом небесного вогню.
  • Грабельки символізують дощ.
  • Олень символізує довге життя та заможність.
  • Кінь – це сила і витривалість.
  • Сосонка є знаком земної рослинності.
  • Дерево життя символізує розвиток роду – батько, мати, дитина.
  • Богиня Берегиня – це володарка неба і всієї природи.
П’ята група «Писанки». Готували писанки не тільки до Великодня, а й до інших свят:
  • на Стрітення – 14 лютого – три штуки з хрестами;
  • до Масляної – рожі, зірки (вісім кінців);
  • на Сорок Святих – 22 березня – 40 клинців;
  • на Благовіщення – 7 квітня – рослинні візерунки;
  • на свято Вербної неділі – гілка верби, усі візерунки;
  • на Великдень – усі візерунки;
  • на Провідну неділю – темні кольори;
  • на Вознесіння – зірки, сонце, дерева.
В залежності від способу виготовлення писанки бувають:
  • крашанка – яйце зафарбоване в один колір;
  • дряпанка (шкрябанка, різьбянка) – це яйце з темною шкаралупою, на поверхні якого орнамент наноситься гострим предметом, продряпують малюнок;
  • крапанка – писанка з крапками одного чи кількох кольорів;
  • мальованка – яйце розмальоване фарбами за допомогою пензля;
  • восківка - бісерка – яйце покрите тонким шаром воску, в який втискається бісер;
  • писанка – яйце розписане за допомогою писачка та воску.
За найбільше поширеною  традицією крашанки готують у Велику суботу, і вони зберігаються  впродовж усіх свят. Фарбувати потрібно 13 яєць, що символізує 12 апостолів і Спасителя.
Готували писанки не тільки до Великодня, а й до інших свят:
  • на Стрітення – 14 лютого – три штуки з хрестами;
  • до Масляної – рожі, зірки (вісім кінців);
  • на Сорок Святих – 22 березня – 40 клинців;
  • на Благовіщення – 7 квітня – рослинні візерунки;
  • на свято Вербної неділі – гілка верби, усі візерунки;
  • на Великдень – усі візерунки;
  • на Провідну неділю – темні кольори;
  • на Вознесіння – зірки, сонце, дерева.

Завдання:  Конструювання малюнка писанки.
























Шановні учні!  Прохання!  Послідовність виконання практичної роботи, фотографувати або знімати на відео та відправляти за електронною адресою karantinnovak@gmail.com
 

6-Б клас

      45 урок                                                                              12.03.2020р.
Тема:   Остаточна обробка виробу. Захист проеку.
Завдання: Декоративне оздоблення свічника. ( остання робота, яку ми виконували на уроці)
Посилання:

Немає коментарів:

Дописати коментар

11-А (Хлопці)

11- А Технології                                                      Вчитель: Новак Ганна Іванівна Тема:   Державне регулювання т...