5-А


5-А клас
53,54 урок                                                                                     21.04.2020р.
Тема: Виготовлення  декоративних виробів
Основна технологія:  технологія обробки дроту
Технологія: «ганутель»
Посилання:
Шановні учні!  Прохання!  Послідовність виконання практичної роботи, фотографувати або знімати на відео та відправляти за електронною адресою karantinnovak@gmail.com
Презентація "Об'ємні фігури з дроту" - https://drive.google.com/open?id=1OSD-BogtOFH0smqqgqBQxbm67YRbC-rO 

5-А клас
51,52 урок                                                                                     14.04.2020р.
Тема: Виготовлення  декоративних виробів
Основна технологія:  технологія обробки дроту
Технологія: «ганутель»
Посилання:
Шановні учні!  Прохання!  Послідовність виконання практичної роботи, фотографувати або знімати на відео та відправляти за електронною адресою karantinnovak@gmail.com
 

5-А клас
48.49 урок                                                                                     07.04.2020р.
Тема: Виготовлення  декоративних виробів
Основна технологія:  технологія обробки дроту
Технологія: «ганутель»

ПРИКЛАД:
 




Кожний вид декоративно прикладного мистецтва має власні техніки виконання виробів. Ганутель теж не виключення.
Виділяють наступні дві техніки ганутелі (рисунок 7): пружинкову та дугову ганутелі [18].
Пружинкова ганутель - це накручування нитки на каркас, тобто пружинки, які зроблені з дроту утворюють каркас листків, пелюсток, обмотаних ниткою.


Дугова ганутель - це техніка виготовлення квітів з металонитки. Для виготовлення металонитки потрібно скрутити тонкий дріт з кольоровою блискучою ниткою. З цієї металонитки
Металонитка (металева нитка) - це скручений мідний дріт з блискучою ниткою [5, с. 236]. Вона використовується для дугової ганутелі.
Вироби, виконанні технікою дугової ганутелі відзначаються ніжністю, витонченістю, повітряністю, легкістю. Хоч для досягнення такої краси потрібно чимало часу.


Завдання: Виготовлення виробу технікою « ганутелі»
Шановні учні!  Прохання!  Послідовність виконання практичної роботи, фотографувати або знімати на відео та відправляти за електронною адресою karantinnovak@gmail.com


5-А клас
46,47 урок                                                                                       31.03.2020р.
Тема: Добір  конструкційних матеріалів та інструментів для  виготовлення  виробу.
Основна технологія:  технологія обробки дроту
Технологія: «ганутель»


 Інструменти та пристосування для ганутелі

Для виготовлення виробів в техніці ганутелі необхідні наступні інструменти та пристосування :
1)   плоскогубці (використовують для тримання та перекусування дроту);
2) кусачки (використовують для обрізання дроту);
3) круглогубці (використовують для загинання кінців дроту);
4) веретено (використовують для скручування тонкого дроту з  кольоровою ниткою для дугової ганутелі);
5) лінійка (використовують для вимірювання довжини пружинки);
6) пінцет (використовують для тримання бісеру, декоративних камінчиків, бусинок тощо);
7) ножиці (використовують побутові для обрізання ниток);
8) спиця для в’язання шкарпеток (використовують як інструмент на який намотують дріт для пружинкової гантель.

1.                    Ножиці для ручної праці повинні мати заокруглені кінці.
2.                    Клади ножиці, плоскогубці чи кусачки так, щоб вони не виступали за край робочого місця.
3.                    Не працюй тупими ножицями чи кусачками, а також зі слабким кріпленням.
4.                    Не залишай ножиці розкритими.
Передавай ножиці, плоскогубці, кусачки лише закритими кінцями в сторону товариша.
5.                    Під час роботи з цими інструментами слідкуй за пальцями правої руки.
6.                   Не розмахуй ножицями, плоскогубцями, кусачками, під час різання не ходи.
7.                   Після роботи інструменти тримай складеними, бажано в чохлі 
1.                    Роботу розпочинай після дозволу вчителя.
2.                    Інструмент використовуй за призначенням, не працюй несправним і тупим інструментом.
3.                    Різальні інструменти повинні зберігатися лише в спеціально обладнаних папках у відведеному в класі місці.
4.                    Під час робочого процесу не відволікайся на сторонні справи, не розмовляй, будь зосередженим.
5.                    У процесі роботи дотримуйся порядку на робочому місці, а після роботи акуратно прибери його.
6.                    Клей потрібно тримати у закритих ємкостях.

1.                    Не бери дріт в рот.
2.                    Відрізай потрібний відрізок дроту ножицями або кусачками, не відкушуй зубами.
3.                    Не грайся дротом, не намотуй його на долоню, пальці.
4.                    Не розмахуй рукою, в якій тримаєш дріт.
5.                    Працюй з дротом зосереджено, не відволікайся.
6.                    Перш ніж приступати до роботи переконайся щоб дріт був не пошкоджений.
7.                    Перш ніж приступати до роботи переконайся, щоб дріт був не пошкоджений.
Перш ніж приступити до роботи учні повинні знати санітарно-гігієнічні норми та організація робочого місця:
1.                    Світло повинне падати на робочий стіл з лівої сторони.
2.                    Під час роботи потрібно стежити за осанкою.
3.                    Відстань між робочою зоною та очима повинна бути 30-40 см.
Робоча зона - простір, в якому знаходяться робочі місця постійного або непостійного (тимчасового) перебування працівників
4.                    Клас у якому проводиться урок повинен добре освітлюватись.
5.                    На робочому столі повинні біти лише ті речі, які необхідні для роботи.
Робоче місце - це зона простору, що оснащена необхідним устаткуванням, де відбувається трудова діяльність одного працівника чи групи працівників
6.                    У процесі роботи потрібно дотримуватись порядку на столі.
7.                    Працювати потрібно у спецодязі.
Робоча поза - це основне положення тіла працівника в просторі. Зручна робоча поза має забезпечувати стійкість положення корпуса, ніг, рук, голови працівника під час роботи, достатній обзір
робочого місця, свободу дій і швидку зміну робочих рухів, зручність для розвитку необхідних м’язових зусиль, мінімальні затрати енергії та максимальну результативність праці.
8.                     У дівчат волосся повинно бути прибране під косинку.
9.                    Нитку намотувати на дріт чистими руками.



Завдання: Опрацювати тему
Шановні учні!  Прохання!  Послідовність виконання практичної роботи, фотографувати або знімати на відео та відправляти за електронною адресою karantinnovak@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар

11-А (Хлопці)

11- А Технології                                                      Вчитель: Новак Ганна Іванівна Тема:   Державне регулювання т...